WAT GELD NIE KAN KOOP NIE…….


Ek hoop nie julle gee om nie……

Ek deel graag vandag Bobby Van Jaarsveld se liedjie: “Wat geld nie kan koop nie.” Mamma Arnell verander net die woorde ‘n bietjie en wil dit graag vandag aan my vier pragtige Pikkewouters opdra – Quintin, Reinhardt, Zander, Dominique EN natuurlik Pappa Kobus.

WAT GELD NIE KAN KOOP NIE…..

A&K (24)

As jy wonder hoe ek  voel, want ek se dit nie genoeg nie.

Soms se ‘n Mamma te veel.

Maar nie wat sy bedoel nie.

Dan kyk ek net na jou – Zander, jy wat Mamma regop hou.

En Mamma sien wat jy werd is.

A&K (153)

Daar is soveel wat ek  wil se, wat ek nie altyd wys nie.

Ek hoop dat jy kan sien wat Mamma nie kan beskryf nie.

Dan kyk Mamma in jou oe – Quintin.

Dis jy wat in my glo.

En Mamma weet wat jy werd is.

A&K (199)

Wat geld nie kan koop nie.

Wat woorde nie se nie.

Wat die wereld nie het nie.

Dit alles kry ek by jou.

Wat die oog nie kan sien nie.

En Mamma nie altyd kan voel nie.

Meer as dit alles kry ek by jou – Reinhardt.

A&K (26)

Wanneer tye moeilik raak en ek dit nie verstaan nie.

Is jy altyd daar, wat Mamma nie sal laat gaan nie.

Dan kyk Mamma weer na jou – Dominique.

Dit is jy wat my staande hou.

A&K (205)

En ek gaan op my kniee elke dag.

Ek se dankie vir als wat julle is.

Soveel meer as wat ek voor kon vra.

Kobus, Quintin, Reinhardt, Zander en Dominique…….

Wat geld nie kan koop nie.

Wat woorde nie se nie.

Wat die wereld nie het nie.

Kry ek by julle.

Wat die oog nie kan sien nie.

En ek  nie altyd voel nie.

Meer as dit alles kry ek by julle.

xAx

 

Leave a Reply

