WEDNESDAY/WINESDAY ……….


Vandat ek kan onthou het ek nog nooit van ‘n Woensdag gehou nie.  ‘n Woensdag sit vir my op so  ‘n akward tyd van die week. Daar is drie dae voor ‘n Woensdag en drie dae na ‘n Woensdag wat ‘n Woensdag dus presies in die middel sit! Dit voel vir my asof jy so ingehok is, jy kan nie voorentoe nie en jy kan nie agtertoe nie! Eish!!!!

Dit was dan ook altyd so gewees dat op skool het ons altyd die goorste  vakke op ‘n Woensdag gehad. Toe ek Kolleges toe gegaan het, het ek gedink  Mooi Man! Miskien verander dingetjies nou…. maar nee Pappie! Ons het elke Woensdag klas gehad tot 5 uur met Engels as ons laaste vak – regtig????

Vandaar het ek letterlik ‘n vrees ontwikkel vir Woensdae – as ek nou terug dink, sweer ek die kids is ook stouter op ‘n Woensdag. Miskien voel hulle hul Ma se angs en anti-Woensdag aan?  Maar mensies ek moet darem bieg, die laaste twee jaar begin ek nou met ‘n ander oog kyk na ‘n Woensdag. Serious???? Jip! Ons het Selgroep op ‘n Woensdag saam met  pragtige mensies. Woensdae aande is ook nou ons “date night” waar ek en Kobus Selgroep toe gaan – alleen, of soms as daar nie Selgroep is nie, net ‘n bietjie gaan uiteet of ietsie saam doen. Great ne!!

Ek wil dan ook net noem, dat soos ek nou hier sit het ek nie te veel klagtes sover oor my Woensdag nie….. Behalwe ‘n sekere iemand (wat graag anoniem wil bly), wat saam met my werk en ons deel ‘n huis en kinders het my middagete opgeeet. Hy het ‘n groot boks wat hy “stoor” in my kantoor al die hele week (ek haat bokse wat net rondstaan), en hy jaag my aan om my ADSL stick te “leen” want sy tyd is opgebruik en daarom moet ek my blog inskrywing afjaag….. Ek moet darem ook net in dieselfde asem noem dat hy vir my KFC  Zinger Meal gekoop het wat darem opmaak vir my middagete! 🙂 Ek weet die boks sal uit my kantoor verwyder word die volgende dag of twee want hy lees my Blog.  Ons het dan ook vanaand weer Selgroep en dit gaan Praise and Worship wees. Ek kan nie wag nie!!!!!!

Vir almal wat saam met my nie van ‘n Woensdag hou nie, deel ek graag die volgende prentjie…..

Enjoy Vrinne!

Vinnige, Haastige Groete:

Arnell xxx

Leave a Reply

