MAMMA’S HUIL OOK SOMS ……..


My kind, weet jy dat Mamma’s ook soms huil? Maar dat ons trane agter ons glimlagte skuil.  Weet jy dat Mamma’s se harte ook soms wil breek, maar dat ons dit so ver weg steek.  Weet jy dat ons soms sit met so min hoop en dat ons so hard moet keer dat ons trane loop.

My kind, as jou hart soms so seer is en daar niks aan te keer is, is Mamma’s die een wat by jul staan en dis Mamma’s wat  jul harte so goed verstaan. 

Mamma’s moet sterk wees vir haar kind en soms is dit so hard om die regte woorde te vind, want as ons jul moet troos en vashou huil ons net so hard in ons mou.

My kind soms is dit so hartseer om jou te sien huil en soms dink Mamma’s terug aan jou kinderdae met jou gesiggie so vuil.  Soms verlang ons ook na iemand om ons by te staan, en soms wil ons arms he wat om ons gaan.

My kind maar ter wille van jou staan ons sterk, al maak jou hartseer in ons harte ook ‘n merk.  Weet jy dat ons net die beste vir jul soek en ons liefde soos ‘n storieboek is want elke bladsy vertel sy eie verhaal…… Van ‘n Mamma wat haar kind nooit sal faal……

En wanneer jul trane in jul ogies skyn…. My kind weet jy dat Mamma’s dan ook wil huil?

Ek glo elke Mamma voel so……

Toedels van een Mamma aan ‘n ander.

xAx

Leave a Reply

