DANKIE BAIE!


Aan al my maatjies, baie dankie vir al die liefde en die omgee die laaste week met Pappa se beroerte. Ek waardeer dit  baie. Jammer as ek nie altyd al julle oproepe,  sms’e en BBM’s beantwoord het nie. Julle omgee gee vir my krag om aan te gaan en moed om te weet dat alles ok gaan wees.

Annette en Precious, baie dankie dat julle aangegaan het met my werk asof ek daar was en ek in ‘n kantoor kon instap en alles was op datum en perfek. Ek waardeer dit so baie.

Ek lief  elke een van julle.

Kobus, baie dankie vir alles! Jy is ‘n maatjie en man duisend. Ek weet nie wat ek sonder jou sou gemaak het nie. Ek lief jou tonne baie, jammer ek se dit so min.

Net ‘n ietsie vir julle my maatjies.

Leave a Reply

