NAWEEK GIGGEL….


Sjoe! Die naweek is alweer hier. Ek dink jy sal saam met my stem dat elke week gaan deesdae net vinniger en vinniger en voor ons ons oe kan uitvee is dit naweek.

Die trips speel in ‘n Rugga Rugby Toernooi more. Hierdie Mamma Arnell is super opgewonde om dit te sien. Ek sal ‘n paar foto’s neem en Maandag vir julle alles vertel. Mmm…. Ek wonder of die Sprinkbok Afrigter ook daar gaan wees????

Julle moet almal ‘n heerlik naweek  he. Geniet elke oomblik daarvan saam met julle geliefdes.

Ek sluit my week af met ‘n giggel vir die naweek. Baie dankie dat jy die week by my en my Blog Land gekuier het.

Toedels tot Maandag.

Mwah

xAx

Leave a Reply

