EEN VAN DAARDIE “WOW” OOMBLIKKE…..


Wat is die toppunt van opgewondenheid, verbasing, een van daardie ” Knyp my! Kan dit wees? Ek kan my oe nie glo nie!” oomblikke? Nee, nie as jou toekomstige Man jou vra om te trou nie. Ook nie die eerste keer as jy in jou eersteling se ogies kyk en jy weet dat jou lewe van vandag vir ewig verander het nie. Nee Mensies! Dit is die oomblik as jy vrek koud kry. Jou dag het op alle vlakke SO verkeert begin vanoggend. Dit reen buite. Jou kinders is siek, en al wat jy wil he is ‘n sjokolade wat jy weet jou sommer binne ‘n jap trap sal laat beter voel, maar jy weet ook voor jou heilige siel dat jy nie een het nie.

En dan…… Maak  jy jou onderste laai oop, opsoek na ‘n liniaal en daar WHOLA le ‘n TV Bar en kyk vir jou en smeek  jou: “Arnell, maak my oop. Eet my! Ek is joune!”

Holy Kamoulie! NOU! Dit is een van daardie Wow oomblikke (ok, miskien net vir vandag, vir nou).

Ps: Die TV Bar was heerlik gewees.

Pss: Ek voel beter! 🙂

Toedels!

xAx

Leave a Reply

