FLOP, FLOPPIE, MOERSE FLOP!


Ok, so ek besef elke dag al hoe meer hoe “suck” ek om ‘n Mamma te wees. Ek is ‘n moerse flop!!!! 😦 Die kinders haal alles uit my uit – en wag vir dit, dit is nog nie eers half agt die aand nie. Hulle luister nie vir my nie, doen net wat hulle wil . Eerlik waar, ek het geweet om ‘n ouer te wees, is nie altyd maklik nie, maar hierdie “nagmerrie” – NEVER!

Soms, ok, meeste van die tyd voel dit vir my wil ek net alles en almal los en weg hardloop. Weg, waar niemand my sal kry nie. Ek is MOEG verby! Ek is seker dat die Here vir my te veel gegee het om mee te cope – en ek dink Hy besef dit al hoe meer. Moenie my verkeert verstaan nie ek lief al 4 my kiddies, maar ai tog, hulle maak my gedaanen haal die lelik meeste van die tyd uit my uit.Ek flop BIG TIME!

Wanneer gaan dingetjies ooit weer beter gaan,of is dit maar nou hoe dit gaan wees? Shit, ek hoop nie so nie – cause I’m not going to make it!

 

Leave a Reply

