DETOX 101


‘n Coke Blikkie, pakkie Nik Naks en Cadbury “slap choclate” le oop voor my – klaar geeet en gedrink. Mmmmm…… so much for Detox??? Shit, maar dit is moeilik. Ek lees die een na die ander “selfhelp boek”. Boeke oor hoe om slegte gewoontes in net 21 dae af te skit ens….. Mmm…. makliker gese as gedaan. Kyk die saak staan so – Ek eet baie as ek gestres is, ek eet verkeert, ek drink baie coke en eet ongereeld. Probleempie, sou ek se!!!!!!!

Dominique is nou al ‘n week siek. Het haar reeds weer vanoggend by die dokter gehad. Uiteindelik het sy Antibiotika gekry. Ek love Antibiotika. Die seuns gaan dit ok mee, baie stout op die oomblik, maar darem gesond – Dankie Here daarvoor. Met my en K gaan dit ook ok – ons het eintlik lank laas baklei. Nog iets om oor dankbaar te wees.

Ok, om terug te kom na die Detox. Net more begin ek. Het het ‘n plan uitgedink. Meer kleiner eetes, en baie meer water. Provitta’s en cracker bread is ook nou my voorland. Oefening, oefening, oefening!!!!!! Mense, ek het 5 kg om te verloor voor Desember. No pressure 🙂

Hou hierdie pos dop.

 

Leave a Reply

